Kolejny początek

4 Comments


Myślę, że każdy człowiek nieraz zaczynał już swój kolejny nowy początek, ponieważ o wiele łatwiej jest nam coś osiągnąć lub postanowić sobie właśnie z myślą, że zaczynamy od nowa, mamy czystą kartę, a wszystkie brudy i nieprzyjemności pozostawiamy za sobą. Kiedyś myślałam, że żeby zdobyć się na taki krok potrzeba bardzo dużo odwagi, a przede wszystkim jakiegoś wielce znaczącego wydarzenia. Nic bardziej mylnego, bo jedyne czego potrzebujemy to nastawienia psychicznego i często czegoś co mogłoby symbolizować tan nasz kolejny krok.

W moim wypadku jest to akurat założenie nowego bloga. Z poprzednim wiąże się zbyt dużo nieprzyjemnych wspomnień i momentów. Nie uciekam od tego lecz zamknęłam pewien rozdział i chciałabym, a właściwie to rozpoczynam nowy. Wiem, że jeszcze wczoraj nie mogłabym tego powiedzieć, ale dzięki jednej mającej na mnie bardzo duży wpływ, scenie z pewnego filmu przypomniałam sobie co tak naprawdę jest dla mnie ważne i dzięki temu poczułam się po prostu gotowa.




You may also like

4 komentarze:

  1. Życzę więc wytrwałości i oby nie działo się już nic złego! :) A jak to film?
    http://juyhinsignificant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję c;
      "Każde życie jest cudem" ale z góry mówię, że to nie jest jakiś dobry film ;)

      Usuń
  2. Początki zawsze są ważne. Są szansą, na rozpoczęcie nowego rozdziału w życiu, próbowaniu nowych rzeczy, odkrywaniu świata. Mam nadzieję że tym razem wytrwałości nie zabraknie, czekam na następnego posta.
    Mój blog (Think Okay)

    OdpowiedzUsuń