WDZIĘCZNOŚĆ

0 Comments

Jakże niesamowitym zjawiskiem jest sytuacja pierwszy raz zobaczona z całkiem innej perspektywy, ta sama sytuacja która przez wiele lat oglądana była tylko z jednego miejsca. Wraz ze zmianą miejsca spostrzegania pewnych rzeczy zmienia się cała otaczająca rzeczywistość.

Jakże niesamowitym doświadczeniem jest życie tu na Ziemi. Jestem tak ogromnie wdzięczna za te wszystkie otrzymane dotychczas lekcje (dawniej spostrzegane m.in jako niesprawiedliwości, ból, rozczarowania itp.) i otwieram się na więcej, jestem gotowa. W końcu zrozumiałam po co tu wgl. jestem, jaki jest w tym wszystkim sens i że wgl. jest. WOW ŻYCIE JEST WSPANIAŁE! 
Podeszłam dzisiaj do okna, otworzyłam je, wychyliłam się i patrząc w gwiazdy tak bardzo się rozpłakałam, jedyne co wtedy czułam to ogromna WDZIĘCZNOŚĆ za wszystko co mnie otacza i za to że mogę doświadczać tak pięknej przygody jaką jest życie.

Również z tego miejsca pragnę przeprosić wszystkie niegdyś skrzywdzone lub w jakikolwiek sposób zranione osoby przeze mnie. Tak naprawdę nikt z Was mnie nie poznał. Sama dopiero od niedawna zaczynam siebie poznawać, zrzuciłam z siebie wszystkie maski, odinstalowałam pewne programy i myślę, że już w całkiem dużej mierzę zagłuszyłam swoje ego. Osobę którą mogliście poznać zdecydowanie była typem ofiary, której zupełnie nieukochane,zranione i porzucone wewnętrzne dziecko aż krzyczało z bólu jakiego doświadczyło już od najmłodszych lat wraz z ego które nieustannie powtarzało "przecież nie możesz mnie zostawić, jestem na tyle ważna że nie możesz, chcę być dla Ciebie najważniejsza!" no i mieszanką nieprzepracowanych traum, lęków i zduszonych emocji. Wiem że to wszystko było potrzebne po to bym dzisiaj mogła być tu gdzie jestem. Dziękuję Wam za to że mogłam to z Wami doświadczyć. Przepraszam za wszystko co złe z mojej strony. KOCHAM WAS, DZIĘKUJĘ, CZUJĘ OGROMNY STRUMIEŃ MIŁOŚCI KTÓRY KIERUJĘ W WASZĄ STRONĘ, każdego z osobna. Jesteś WYJĄTKOWĄ osobą!


You may also like

Brak komentarzy: